I denne bog finder du 5 interviews med eksperter indenfor bogbranchen. I bogens ottende kapitel, “Klar, parat, markedsfør”, kan du læse interviewet med Lene Dybdahl, hvor hun giver dig de vigtigste marketing-råd som selvudgiver.
Lene Dybdahl hjælper vidensformidlere, forfattere og kreative med at lave og lancere profitable onlinekurser. Fra den første spæde ide til et kursus til markedsføringen og salget af kurset. Lene fortæller om:
- Forskellen på at markedsføre en fagbog og en skønlitterær bog.
- Hvor meget det koster at lave en effektiv markedsføringsstrategi.
- Hvordan du kan markedsføre din bog på sociale medier.
Om Lene
Jeg hedder Lene Dybdahl, og jeg hjælper vidensformidlere med at lave og lancere profitable onlinekurser, så de kan leve af deres passion. Jeg er uddannet cand.mag. og har arbejdet som marketingansvarlig i tre virksomheder, før jeg i 2016 sagde mit job op og blev selvstændig. Jeg er forfatter til 7 anmelderroste romaner, og så har jeg hjulpet mere end 740 kursister på mine onlinekurser om skrivning og markedsføring. Jeg brænder for at skabe relationer i markedsføring, og jeg går ind for at man giver værdi og skaber tillid, før man kræver en eneste krone.
Jeg gør dette gennem mit onlinekursus, “Profitable Onlinekurser”, som åbner for tilmelding 1-2 gange om året. Jeg deler også en masse gratis ressourcer på bloggen her i form af videoer og blogposter. Og så har jeg en Youtubekanal med videoer om online markedsføring og onlinekurser.
Du kan også finde gode råd og sparring i min gratis Facebookgruppe: Nemme onlinekurser – Inderkredsen.