I bogens kapitel 9, “SOME so what?”, kan du læse om Suzy Wengel, som har haft succes som selvudgiver. Hendes case går ind under temaet: Succes på de sociale medier.
Suzy Wengel er kostvejleder, foredragsholder og ophavskvinde til Sense. Bogverdenen afviste Suzy Wengel, da hun i 2014 sendte dem første pitch til en bog om livsstilskonceptet Sense. Så udgav hun den selv, og gik i gang med at promovere sin forretning på de sociale medier. I dag er bogen oversat til 11 forskellige sprog, og er alene i Danmark solgt i 250.000 eksemplarer, hvilket gør Suzy Wengel til en af Danmarks bedst sælgende forfattere. Med mere end en halv million årlige brugere på hendes hjemmeside, 144.000 følgere på Sense’s Facebook-side og 150.000 medlemmer i gruppen, mere end 1.7 millioner visninger på YouTube, og 68.000 følgere på Instagram via tagget #sensekost, har hun forstået at bruge sociale medier som en effektiv salgskanal.
Læs hele interviewet med Suzy Wengel i Kapitel 9: SOME so what? Du kan købe kapitlet enkeltvis, eller hele bogen som hæftet bog eller e-bog her på siden.